ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Η 360° ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Η 360° ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ

Η 360° ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ

ΠΟΙΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΝΟΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

27 Ιουλίου

Η εμπειρία των επισκεπτών ξεκινάει από την κράτηση και επεκτείνεται μέχρι το check-out και έχει να κάνει με τα σημεία που ο επισκέπτης έρχεται σε επαφή με τις παρεχόμενες υπηρεσίες και την ικανοποίηση που εισπράττει όταν υπάρχει υψηλό επίπεδο σε αυτές.

Το λόμπυ ενός ξενοδοχείου
Credits: @nick-fewings
Η εμπειρία αυτή περιλαμβάνει, εκτός των προσφερόμενων υπηρεσιών φιλοξενίας, την ποιότητα του φαγητού και του γλυκού που σερβίρονται. Και μάλιστα εάν πρόκειται για όμορφα γλυκά με μοναδικές γεύσεις, αυτό επηρεάζει τη συνολική αντίληψη του κάθε ταξιδιώτη-επισκέπτη για το ξενοδοχείο αυτό καθαυτό. Μια θετική εμπειρία πελατών στον τομέα των γλυκών μπορεί να οδηγήσει σε λαμπρές κριτικές, κάτι που είναι σημαντικό, αφού και αυτό θα βοηθήσει στην εξάπλωση της φήμης του ξενοδοχείου με προσέλκυση νέων πελατών και σε επαναλήψεις στη διαμονή.

Μόλις φτάσει ένας επισκέπτης επιτυχία για εμάς στο Ζαχαροπλαστείο του ξενοδοχείου είναι να αποδείξουμε ότι έχουμε σκεφτεί τις ανάγκες του, ότι εκτιμάμε την προσωπικότητά του, νοιαζόμαστε για τις διατροφικές του προτιμήσεις και γενικά για την ευχάριστη διαμονή του. Όσο σημαντικό είναι να υπάρχει η άνεση και η καθαριότητα στην διαμονή, άλλο τόσο σημαντική είναι και η ικανοποίηση που θα του προσφέρουμε σχετικά με την προσδοκία του από τα γλυκά που θα γευτεί.

Είναι θεμιτό λοιπόν να ανταποκρινόμαστε άμεσα στις ανάγκες των επισκεπτών ώστε να παρέχουμε μια αξέχαστη διαμονή. Χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν πριν και από την άφιξή τους και δίνοντας προσοχή κατά τη διαμονή τους, προτείνουμε τρόπους που θα δημιουργήσουν έκπληξη στους πελάτες, είτε σε amenities, είτε σε benefits που παρέχει το ξενοδοχείο.

Συναντώ πολλές φορές επιθυμίες πελατών κατά παραγγελία, πριν ή και μετά την άφιξή τους στο δωμάτιο, όπως γενέθλιες τούρτες, τούρτες για επετείους, amenities με macaroons ή mignardises με fruit jellies και mini cakes κ.α.

 

Πολύ σημαντικά και εξίσου ενδιαφέροντα είναι τα γλυκίσματα που κάνουμε για τους μικρούς μας φίλους κατά την έλευσή τους στο δωμάτιο. Για παράδειγμα, μικρά μπισκότα και μάρσμελοου σε ένα βαζάκι που από έξω έχει το όνομά τους, είναι η καλύτερη υποδοχή για τους μικρούς μας φιλοξενούμενους μετά από ένα μεγάλο ταξίδι.

Επίσης, είναι πολύ ουσιαστικό το πώς ανταποκρινόμαστε όταν προκύπτουν προβλήματα που αναπόφευκτα θα συμβούν. Το πώς αναγνωρίζουμε τις ανησυχίες και η ταχύτητα με την οποία τις επιλύουμε θα επηρεάσει το πώς αισθάνονται οι επισκέπτες και άρα τη συνολική εμπειρία τους. Όταν είμαστε βέβαιοι ότι οι πελάτες μένουν ικανοποιημένοι σε βασικά σημεία της διαμονής τους, αυτό μας βοηθάει να εντοπίσουμε ευκαιρίες για να μετατρέψουμε μια απλή διαμονή σε μοναδική εμπειρία.

Έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε τους πελάτες μας να αισθανθούν ξεχωριστοί, απογειώνοντας ταυτόχρονα τη γαστρονομική τους εμπειρία. Από το καλωσόρισμα των επισκεπτών μέχρι το άρτιο πρωινό με τις λιχουδιές, τα κρουασάν, τα carrot cakes και τις μπάρες δημητριακών, τα κομψά γλυκά του εστιατορίου που σερβίρει ο pastry chef και εξηγεί την ιστορία που κρύβει κάθε γλυκό. Αγαπημένη ιστορία το "La Vie est Belle" που δημιουργήθηκε για τη γυναίκα που της αρέσει η σοκολάτα-φράουλα-μπισκότο και είναι ένα γλυκό σε σχήμα λουλουδιού και κορυφαίο σε πωλήσεις.

Αντιμετωπίζοντας τους πελάτες μας ως ξεχωριστές προσωπικότητες και όχι απλά ως πελάτες, μπορούμε να διαφοροποιήσουμε τη φιλοξενία μας και να δημιουργήσουμε ξεχωριστά γλυκά για τον καθένα καλύπτοντας τις επιθυμία τους και να τους προσφέρουμε μια αξεπέραστη εμπειρία που οι ίδιοι ανυπομονούν να ζήσουν και να μοιραστούν.

Υπάρχουν πελάτες με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά στη διατροφή τους, είτε με δυσανεξία που επιθυμούν παρασκευές όπως lacto-free, gluten-free, sugar-free, vegan, cosher. Με την ίδια αγάπη και προσήλωση παρασκευάζουμε για αυτούς γλυκά και προϊόντα ζαχαροπλαστικής, ώστε να έχουν μια μοναδική εμπειρία γεύσεων και αρωμάτων.

Ένα έμπειρο προσωπικό είναι ο καλύτερος τρόπος για να εξασφαλίσει το ξενοδοχείο ευτυχισμένους επισκέπτες. Η καθημερινή εκπαίδευσή μας στο ζαχαροπλαστείο σε νέες τεχνικές και πρώτες ύλες με αληθινά και τρέχοντα παραδείγματα βγαλμένα από το πώς ανταποκρίνονται οι πελάτες στα νέα μας γλυκά και η άμεση επίλυση κάποιου προβλήματος ή η ανταπόκρισή μας σε γαστρονομική επιθυμία πελάτη, κάνει την ομάδα μας ακόμη καλύτερη.

Οι καταλληλότερες στιγμές για να εκπλήξουμε και να ευχαριστήσουμε εμείς οι επαγγελματίες τους φιλοξενούμενους του ξενοδοχείου συνήθως δεν μπορούν να προγραμματιστούν. Για αυτό και οι ζαχαροπλάστες προσπαθούν να είναι ευρηματικοί και να ικανοποιούν την επιθυμία για κάποιο ιδιαίτερο γλυκό, κερδίζοντας τις εντυπώσεις.

Όταν οι προσδοκίες των πελατών ικανοποιούνται από το επίπεδο υπηρεσιών και παροχών που προσφέρουμε στο Ζαχαροπλαστείο, τότε στο μυαλό του πελάτη μένει μια μοναδική γλυκιά εμπειρία.

Για αυτό και νοιώθουμε ότι ο pastry chef και το προσωπικό του ζαχαροπλαστείου αποτελούν μέρος του συνόλου των παροχών του ξενοδοχείου στη δημιουργία μιας συνολικής εξαιρετικής εμπειρίας πελάτη.