ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

FINE DINING ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
FINE DINING ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

FINE DINING ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

ΠΩΣ ΜΕΤΑΤΡΑΠΗΚΕ ΣΕ LUXURY TAKE AWAY

10 Αυγούστου

Το 2020 ήταν μια ιδιαίτερη χρονιά, γεμάτη ανατροπές, αλλά και νέες τακτικές, προοπτικές και γιατί όχι και νέες συνήθειες, καινούργιες ιδέες.

Εκεί που τηλεφωνούσαμε στα εστιατόρια για κράτηση, μάθαμε να τηλεφωνούμε για παραγγελίες take away. Και εμείς οι άνθρωποι της εστίασης προσπαθήσαμε να την εξελίσσουμε σε take away εμπειρία. Έτσι τα καλύτερα εστιατόρια του κόσμου έμαθαν να αξιοποιούν το "Take away" και να το μετατρέπουν σε "Fine Delivery". Και η διαδικασία δεν ήταν καθόλου εύκολη. 

Τι χρειάζεται για να τα μετατραπεί το delivery σε luxury take away; 

1. Εξοπλισμός

Εμπειρικά θα πω πως η έρευνα για τον εξοπλισμό ξεκίνησε από πολύ νωρίς προκειμένου να βρεθούν τα σκεύη εκείνα, τα οποία θα είναι αντάξια της προσφερόμενης υπηρεσίας και με υλικά φιλικά προς το περιβάλλον.

Στόχος ήταν μέσα από διαφορετικά, αυθεντικά μενού,να προσφερθούν απολαυστικά πιάτα και εμπνευσμένες δημιουργίες σε σκεύη σερβιρίσματος που θα ομορφύνουν το οικογενειακό τραπέζι εκείνου που θα τα παρήγγελνε.

2. Συσκευασία μεταφοράς

Εξίσου σημαντική με τον εξοπλισμό. Φανταστείτε όταν κάποιος παραλαμβάνει δύο κουτιά με φιόγκους και μέσα το μενού!

delivery-package.jpg

3. Μενού

Βασικό συστατικό: η έμπνευση του Chef. Η έμπνευση του Σεφ, θα μου πείτε, θα πρέπει να είναι σε όλα τα μενού. Σύμφωνοι, αλλά στο take away χρειάζεται να εμπνευσθεί πιάτα με υλικά που αντέχουν στη συσκευασία, στη μεταφορά και στη διάρκεια.

Το ζητούμενο είναι να δημιουργήσουν μια κομψή γαστρονομική εμπειρία και να προσφέρουν στον πελάτη τη δυνατότητα να απολαύσει μοναδικά πιάτα στην άνεση του σπιτιού του.

4. Συνεργασία πολλών 

Πρόκειται για μια πολύ δύσκολη διαδικασία όταν αποφασίζει κάποιος να το κάνει σωστά. Μια διαδικασία για την οποία συνεργάζονται άτομα διαφόρων ειδικοτήτων. Ο Σεφ, η ομάδα του εστιατορίου, η ομάδα του marketing, η ομάδα δημοσίων σχέσεων, η ομάδα προμηθειών. Πολλοί και διαφορετικοί άνθρωποι, οι οποίοι εργάζονται ο καθένας από την πλευρά του για να δημιουργήσει μια αυθεντική και μοναδική εμπειρία στον πελάτη.

Από τη στιγμή που παίρνουμε την παραγγελία, (πιστέψτε με είναι πολύ δύσκολο, καθώς τα τηλεφωνήματα δεν είναι όλα για παραγγελίες, αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα), μέχρι τη στιγμή που θα παραδοθεί στον πελάτη, θα πρέπει να είναι μια εμπειρία.

Η ανταμοιβή είναι όταν την επόμενη ημέρα τηλεφωνεί ο πελάτης για να μας συγχαρεί. Πόσο χαίρομαι όταν ακούω: "Σας ευχαριστώ πραγματικά για την υπέροχη εμπειρία. Από τη στιγμή που σας τηλεφώνησα για την παραγγελία, μέχρι τη στιγμή που ο κύριος από το taxi με γάντια & μάσκα μας παρέδωσε τα κουτιά. Το μενού απολαυστικό, καταπλητκτικό. Σας ευχαριστώ που κάνατε την στιγμή μου μοναδική".