ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

ΤΑ ΜΠΑΝΙΑ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ
ΤΑ ΜΠΑΝΙΑ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ

ΤΑ ΜΠΑΝΙΑ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ

ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΡΟΣ ΣΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ

02 Ιουλίου

Συνήθεις παράγοντες που επηρεάζουν την απόφαση επιλογής συγκεκριμένων ξενοδοχείων από τους πιθανούς επισκέπτες είναι η εικόνα τους, ο αριθμός των κλινών και το μέγεθος των εγκαταστάσεων, η διαθεσιμότητα συγκεκριμένων τύπων δωματίων, οι τιμές τους και η τοποθεσία τους. Μέσα σε όλα τα παραπάνω έρχεται να προστεθεί ο σχεδιασμός, αλλά και η αισθητική όλων των χώρων τους. Ένας από τους σημαντικότερους  χώρους στα ξενοδοχεία είναι και τα μπάνια μαζί με τις παροχές τους.

Απλότητα, αυθεντικότητα, λιτές επιφάνειες, μοναδικά διακοσμητικά στοιχεία και η πληθώρα παροχών, είναι ο κοινός παρονομαστής όλων εκείνων των αξιοθαύμαστων, μοναδικών πολυτελών χώρων που πρωταγωνιστούν στις λίστες κορυφαίων design & boutique hotels. 


Πότε δημιουργήθηκαν τα πρώτα λουτρά και ιδιωτικά μπάνια;

Κάνοντας μια σύντομη αναδρομή στο παρελθόν, πρώτοι οι Ρωμαίοι δημιούργησαν τα ιαματικά λουτρά στην Αγγλία, την Ελβετία και τη Μέση Ανατολή. Οι πλούσιοι Ρωμαίοι είχαν συχνά ιδιωτικά λουτρά, αλλά παράλληλα υπήρχαν και τα μεγάλα δημόσια ιαματικά λουτρά, τα οποία λειτουργούσαν και ως μέρος κοινωνικής συγκέντρωσης.

Το 1829 το Tremont House στη Βοστώνη ήταν το πρώτο ξενοδοχείο στις ΗΠΑ που είχε τρεχούμενο νερό, δωρεάν σαπούνι στα δωμάτια και μπανιέρες στο υπόγειο. Το 1836 το Astor House της Νέας Υόρκης παρείχε μπανιέρα σε κάθε όροφο. Οι μεγάλες προσδοκίες των ταξιδιωτών άρχισαν να ωθούν τη δημιουργία ιδιωτικών μπάνιων σε όλο και περισσότερα ξενοδοχεία. Το 1908 το Buffalo's Statler Hotel ήταν το πρώτο ξενοδοχείο στις ΗΠΑ που είχε μπανιέρες σε κάθε δωμάτιο, αφού μέχρι εκείνη την περίοδο, τα τρία μέρη του μπάνιου βρίσκονταν σε ξεχωριστά δωμάτια. Μετέπειτα, πρώτα τα ξενοδοχεία δημιούργησαν ιδιωτικά μπάνια σε κάθε δωμάτιο, παρουσιάζοντας έτσι κάτι εντελώς πρωτοποριακό για εκείνη την εποχή, αφού υπήρχαν μόνο κοινόχρηστα. Εμπνευσμένα από αυτή την αλλαγή τα αρχοντικά σπίτια άρχισαν επίσης να προσίδουν μεγαλύτερη αξία σε αυτούς τους χώρους και να επενδύουν στη διαμόρφωσή τους. 


Κατά τη διάρκεια της επιχρυσωμένης εποχής της Αμερικής, μεταξύ του εμφυλίου πολέμου και των αρχών του 1900, οι ξενοδόχοι προσπαθούσαν να ξεπεράσουν ο ένας τον άλλον και η μεγαλύτερη πολυτέλεια που θα μπορούσε να προσφερόταν ήταν ένα ιδιωτικό μπάνιο που θα περιλάμβανε νεροχύτη και τουαλέτα.


Ποια είναι οι εξέλιξη των μπάνιων στα ξενοδοχεία;

Επικαλούμενοι την ανάγκη του κόσμου για διαφυγή από την καθημερινότητα, αλλά και την ταυτόχρονη διατήρηση της άνεσης, ευκολίας και χαλάρωσης, δημιουργούνται μοναδικοί συνδυασμοί που παροτρύνουν τους επισκέπτες να επικοινωνήσουν με την ιστορία, κουλτούρα και παράδοση του τόπου μέσα από τις εγκαταστάσεις των ξενοδοχείων.

Εμπνευσμένα από την κουλτούρα του προορισμού και σφυρηλατημένα με τα φυσικά υλικά του κάθε τόπου, τα μπάνια των δωματίων στα καταλύματα, ιδιαίτερα σε προορισμούς αναψυχής, μπορούν να απογειώσουν την εμπειρία των επισκεπτών κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.

Βλέπουμε παραδείγματα αξιοθαύμαστης καινοτομίας στο κομμάτι της αρχιτεκτονικής και διαμόρφωσης χώρων, όπου η μπανιέρα βρίσκεται στο υπνοδωμάτιο, στο σαλόνι ακόμα και στον κήπο. Όπως τα μπάνια στο Madikwe Hills Private Game Lodge στη Νότια Αφρική, τα οποία προσφέρουν μια θαυμάσια εμπειρία με μια νότα από σαφάρι, αφού επιτρέπει στους επισκέπτες να παρατηρούν την άγρια ζωή καθώς χαλαρώνουν στην εξωτερική αυτόνομη μπανιέρα.


Η σύγχρονη εποχή έχει δει μια αξιοσημείωτη εξέλιξη στις διαθέσιμες παροχές ενός μπάνιου. Με σκοπό να προκαλέσουν το ενδιαφέρον των πελατών, τα ξενοδοχεία προσφέρουν υπηρεσίες και προϊόντα πρωτόγνωρα στους επισκέπτες, τα οποία αναβαθμίζουν ολοκληρωτικά την πολυετή τους εμπειρία. Αρωματικά αφρόλουτρα, άλατα όλων των ειδών, αρωματικά κεριά, λουλούδια, νερό σε ιδανική θερμοκρασία και πίεση, υποβρύχια ακουστικά, ενσωματωμένες τηλεοράσεις και ηχεία, προϊόντα περιποίησης μπάνιου, ψυγείο καλλυντικών και πολλά ακόμα. Η λίστα εμπλουτίζεται συνέχεια με πρωτοποριακές υπηρεσίες και ανταγωνιστικά προϊόντα.


Γιατί τα μπάνια ξενοδοχείων αναβαθμίζουν την εμπειρία του πελάτη;

Η αυθεντική αρχιτεκτονική και διακόσμηση, τόσο των εσωτερικών, όσο και εξωτερικών χώρων ενός ξενοδοχείου είναι ένα από τα πιο δυνατά ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά του. Σήμερα, ιδιαίτερα τα boutique ξενοδοχεία, έχουν θέσει υψηλά τον πήχη, έχουν δημιουργήσει νέα πρότυπα για ταξιδιωτικές εμπειρίες και έχουν αυξήσει τις απαιτήσεις των πελατών.

Τα μπάνια ξενοδοχείων εμπλουτίζουν την εμπειρία των πελατών με καλλιτεχνικές λεπτομέρειες, έργα τέχνης, ιστορικά αντικείμενα, φυσικά στοιχεία, πρωτοπόρα διαμόρφωση και προσφορά πολλών υπηρεσιών. Πλαισιώνουν έτσι τη συνολική εμπειρία των ταξιδιωτών, ενσωματώνοντας παράλληλα επιρροές από τις ρίζες του προορισμού.

Εμπεριέχοντας αντικείμενα που αποτελούν έργα τέχνης και όχι μια πληθώρα απρόσωπων αντικειμένων που απλά γεμίζουν το χώρο, δίνεται στον πελάτη η δυνατότητα να εξερευνήσει πτυχές του προορισμού μέσα από αυτά. Αυτή λοιπόν η συνταγή καλαισθησίας είναι διαχρονική και φέρει ένα αβίαστα εκλεπτυσμένο αποτέλεσμα.